سایبان مغازه

اجرای سایبان مغازه فست فود وانیل توسط سایبان شاهد به انجام رسیده است که مشخصات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

 نوع پارچه : پارچه نانو
جنس سازه : اسکلت درجه یک آلومینیم
سازه ای قوی و بسیار محکم
ابعاد سایبان : به ابعاد 5/80 در 2/20
نوع سایبان : سایبان بازویی

برای اطلاعات بیشتر راجع به این پروژه می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مزایای وجود سایبان مغازه برای مغازه وانیل چیست؟

ممکن است شمایی که الان در حال مطالعه این مطلب هستید از مزایای سایبان مغازه برای مغازه آگاه باشید اما برای شمایی که هنوز آگاهی نداری دوباره ذکر می کنم تا بیشتر از مزایای وجود سایبان مغازه آگاهی پیدا کنی و دلیل نصب سایبان برقی برای مغازه وانیل را بفهمید.

از مزایای نصب سایبان مغازه می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

1-جلوگیری از تابش نور خورشید ، بارش باران ، برف

2-ظاهری مدرن

3-تبلیغات موثر

4-خنک نگه داشتن فضای داخل مغازه تا 30 درجه

5-آماده سازی فضایی بیشتر برای پذیرایی از مشتریان بیشتر

6-ایجاد هوایی مطلوب در داخل مغازه

تمام موارد ذکر شده در بالا چند موارد کمی از مزایای نصب سایبان برقی برای مغازه به حساب می آید برای اینکه از مزایای بیشتر آن مطلع شوید بهتر است یک سایبان برقی از ما خریداری کنید تا مغازه تان از وجود سایبان بهره مند شود.

 

سایبان مغازه

چجوری رنگ مناسب برای سایبان مغازه انتخاب کنیم؟

رنگ سایبان مغازه بستگی به دکوراسیون مغازه تان و سلیقه ی شخصی خودتان دارد . یک نکته ای که باید در تعیین رنگ پارچه سایبان در نظر بگیرد این است که حتما از رنگ هایی استفاده کنید که افراد رهگذر با مشاهده ی سایبان مغازه ی شما جذب شوند و برای یک بار هم که شده به چشیدن پیتزاها و غذاهای خوشمزه ی شما مراجعه کنند.

شاید فکر کنید که سایبان مغازه تاثیر چندانی در ظاهر مغازه و یا جذب مشتری نمی گذارد ولی همه ی این موارد را شما بعد از نصب سایبان برقی به طور کامل حس می کنید که تاثیر بسزایی گذاشته است پس در فکر تغییر دکوراسیون برای مغازه ی خود باشید تا بتوانید کسب در آمد بیشتری کنید و هم اینکه یک مغازه با ظاهر شیک داشته باشید.

فواید سایبان مغازه با پارچه نانو

خاصیت نانو برای پارچه سایبان بسیار موثر است و باعث می شود که در طی زمان رنگ و روی پارچه از بین نرود و مثل روز اولش باقی بماند چون آن خاصیت نانویی که داخل پارچه به کار رفته است باعث می شود مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش آفتاب ، بارش باران و برف داشته باشد اگر هم تبلیغات روی پارچه سایه بان چاپ کرده باشید باعث می شود که از بین نرود چون بعضی از سایبان ها را که مشاهده می کنید اولا تبلیغی که روی آن به چاپ رسیده است کاملا بی رنگ شده و از بین رفته است و خیلی هم کثیف شده است تمام این مشکلات راه حل دارد آن هم این است که پارچه سایبان را با یک پارچه با جنس مناسب تعویض کنید.

سایبان مغازه به این دلیل که جلوی درب مغازه نصب می شود و بیشتر در معرض تابش آفتاب ، بارش برف و باران قرار می گیرد بهتر است از یک پارچه سایبان مناسب استفاده شود که شرکت ما با استفاده از تجربه ای که دارد بهترین پارچه را برای شما در نظر می گیرد تا بتوانید سالهای سال از آن استفاده کنید.

سایبان مغازه فست فود
سایبان مغازه فست فود

 

چه نوع اسکلتی برای سایبان مغازه مناسب است ؟

همانطور که در متن بالا ذکر شد سایبان مغازه به دلیل اینکه بیشتر در معرض تابش آفتاب و بارش برف و باران قرار می گیرد بهتر است یک اسکلت مقاوم داشته باشد تا بتواند در برابر تمام عوامل طبیعی مقاومت کند.

تنها یک شرکت حرفه ای می تواند یک اسکلت مقاوم برای سایبان برقی شما در نظر بگیرد تا سایبان را سالهای سال بدون اینکه ایرادی پیدا کند استفاده نمایید.

اسکلت آلومینیومی برای یک سایبان مغازه بسیار مناسب تر از سایر سازه ها است زیرا آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر زنگ زدگی ، خوردگی و … مقاوم است پس می تواند برای سایبان برقی که قرار است جلوی درب مغازه نصب شود مناسب باشد.

چرا سایبان مغازه باید سازه ای محکم داشته باشد ؟

سایبان مغازه به دلیل اینکه بیشتر در معرض عوامل جوی آب و هوایی قرار دارد صد در صد باید سازه ای محکم داشته باشد تا بتواند مقاومت کند و اینکه سالهای سال برای شما کار کند.

برای انتخاب سازه ای محکم برای سایبان مغازه بهتر است به شرکتی مراجعه کنید که دارای تجربه ی بالایی باشد و بتواند یک سایبان مغازه ای برای شما تدارک ببیند که سالهای سال بتوانید از آن استفاده کنید.

شرکت ما در زمینه ی عرضه ی انواع سایبان مغازه با کیفیت بالا و مقاومت باور نکردنی فعالیت درخشانی دارد که مسبب رضایت مشتریان پایه ثابت و جدید ما می شود.

سایبان مغازه ایده آل خود را از ما بخواهید !

هر مغازه داری انتظار دارد وقتی سایبان مغازه ای سفارش می دهد باب سلیقه ی خودش باشد و کیفیت بسیار مناسبی داشته باشد. سایبان مغازه ایده آل خود را می توانید از ما بخواهید تا سایبان شاهد بتواند سایبان مغازه را همانطور که می خواهید تحویلتان بدهد.

شرکت سایبان شاهد علاوه بر عرضه ی انواع سایبان برقی ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ و … در زمینه ی تعمیر و تعویض سایبان و شستشوی سایبان فعالیت می کند در هر زمینه ای که مد نظرتان است می توانید با ما در ارتباط باشید.